Monday, 19 May 2014

Segmen Geng Blogwalkers by Nurfaezah Abdullah


Okayy~
Rajin sikit nii.
Jalan-jalan tadi terjumpa satu segmen.
Bunyinya menarik.
lagipun segmen nii datang jauh dari Brunei.
Hai FAE~ Selamat berkenalan. (lambai tangan)
Salam dari Kedah, Malaysia~


Klik banner kalau nak JOIN.

Mira nak jawab soalan Fae bagi untuk segmen nii.

Soalan:
Translate kan ayat bahasa Melayu Brunei ini ke Bahasa Malaysia.
"Inda ku merati kurapak Brunei"

Jawapan:
"Aku tidak pandai/reti cakap Brunei"

Hehehe. Betul tak Fae?
Mira tanyakan encik Google je tadi. Hehe.
So, jom laa sama-sama kita meriahkan segmen Fae nii!! Klik gambar kat atas ea.
Tata ^^

Luv ya . .
Mira

Jum Like banyak 2 . . hehe ^^

9 comments:

Aisya 사구라 said...

jemput join GA ni juga bila ada masa :-)

Nurfaezah Abdullah said...

thanks sudi join segmen fae ^^ slm kenal from brunei. and for the task, u got it right hehe.

Nurfaezah Abdullah said...

btw follow sini #201

Athisyah said...

Assalamualaikum sayang semuanyaaa!
Blogwalking sedang berjalan~

http://demahabbah.blogspot.com/

Pha Is said...

saya datang singgah blogwalking sini dari blog pihak penganjur.. :)

Hafiza AizZawa said...

Selamat Bersegmen..Fiza singgah dr segmen yang sama.. follow sini juga.. jemput ke http://ourmemoria.blogspot.com/2014/05/segmen-geng-blogwalkers.html

Syuhada Baharudin said...

datang blogwalking dari segmen yang sama.

http://syuhadabaharudin.com/2014/05/17/segmen-geng-blogwalkers/

Faizal Mohamad Twon Tawi said...

saya juga dari segmen yang sama

http://syukurnyasihat.blogspot.com/2014/05/segmen-geng-blogwalkers.html

Nurul Hidayah said...

bw dan follow sini # 207 :) sori.. lambat sudah.. tapi biar lambat, janji tetap tunai.. cewahhh ^__^
http://nurulhidayahdiary.blogspot.com/2014/05/segmen-geng-blogwalkers.html