Thursday, 22 May 2014

GIVEAWAY: I LOVE PERFUME


One more GA for tonight!
Jom! KLIK! kat banner kalau nak join.


KENAPA AWAK SUKA PERFUME?

1. First of all, saya memang suka minyak wangi. Saya suka kumpul minyak wangi selain dari suka pakai. Saya ada banyak koleksi minyak wangi. Setiap minyak wangi tuu ada moment dia yang tersendiri. Dan setiap minyak wangi ada masa dan ketikanya saya nak guna. Contohnya, minyak wangi untuk ke kelas, minyak wangi untuk bersukan, dan sebagainya. 

2. Bagi saya setiap minyak wangi tuu ada auranya yang tersendiri. Kalau macam saya ada presentation, saya akan kenakan minyak wangi yang boleh beri keyakinan diri kepada saya untuk berhadapan dengan orang ramai. Lagipun saya study dalam bidang Kesetiausahaan. 

3. Last sekali saya suka perfume sebab bentuk botol perfume nii pelbagai. Cantik. Boleh buat koleksi. Selain dari bau dia yang wangi. Kalau saya jumpa perfume dengan botol yang unik plus harga dy pun murah dan mampu milik saya akan usahakan sampai dapat. =) 

**************
Okey korang. 
GA nii tamat pada
25 MEI 2014 : 11.59.00 p.m.
*bestnya kalau dapat perfume nii~

Luv ya . . 
Mira

Jum Like banyak 2 . . hehe ^^

No comments: