Wednesday, 12 December 2012

// Angkasa - Diandra Arjunaidi


Jika ku tuliskan sepucuk surat cinta ~~ lalala

Hai2 sumer . . . 
Entry hari neh Mira nak share lirik lagu yang menjadi mainan bibir Mira seminggu dua neh . . 
Mira memang suka nyanyi and menari . .  
Tapi x dak kesempatan nak msuk rancangan realiti mcm Mentor ke hapo ke . . .
x pun Akademi Fantasia  ke . . . Haha 
(berangan dalam mimpi ja la)
Okeh, x payah celoteh banyak2, kita scroll down dulu bawah !
Check it out! 

**********

LIRIK LAGU ANGKASA 

Jika ku tuliskan sepucuk surat cinta oh bagimu 
Mungkinkah ia mampu mengubah fikiranmu
Tentang diriku yang sayang 
Menanti ketibanya hari

Ke angkasa dan kembali 
Ku tetap berada di sini 
Cinta kita bagaikan fantasi 
Kau lah yang ku miliki 
Kau lah yang ku mencari selama-lamanya . . 

Walaupun kita dua insan 
Yang tak pernah memahami
Diri kita yang berlainan alam
Tapi takdir kita bertemu 
Dan ku taka akan lepaskan perasaan ini

Ke angkasa dan kembali 
Ku tetap berada di sini 
Cinta kita bagaikan fantasi 
Kau lah yang ku miliki 
Kau lah yang ku mencari selama-lamanya

Dan sayang mungkin kita
Tak harus kekal begini
Dan sayang kita harus menempuhi 
realiti realiti realiti

Ke angkasa dan kembali 
Ku tetap berada di sini 
Cinta kita bagaikan fantasi 
Kau lah yang ku miliki 
Kau lah yang ku mencari selama-lamanya ^^

**********
Gambar Diandra Arjunaidi 


Okay, sekarang kita tengok video dy plak . . .
Korang klik link bawah neh . . . 
Kita USHA KAT YOUTUBE . . 
Okayy . .  
That's all . .  
Tata ^^
Luv ya . .
Mira

Jum Like banyak 2 . . hehe ^^

No comments: