Thursday, 9 August 2012

Wah ! Dah Nak Habis !



salam sejahtera . . .
hahaha . . 
Excited dak tajuk entry Mira kali neh . . 

"WAH ! DAH NAK HABIS !!"

huh ! 
apa dy yang nak habis tu ?
Haa . . 
Sedar tak sedar dah 20 hari dah kita puasa . . 
Dah masuk 10 malam terakhir . . 
Dah nak raya dah . . ! weeeeee !

eh eh terlebih sudah . . . 
Tapi serius kan . .  asa macam puasa tahun neh cepat sangat berlalu . . 
Mira terasa macam baru seminggu start puasa . . 
Walhal dah 20 ary a.k.a dua minggu lebih kita semua umat Islam berpuasa . . 
Alhamdulillah . . 
Dapat peluang untuk berpuasa lagi tahun neh . . .
InsyaAllah tahun depan jumpa lagi . . .

alahaiii . . . sedihnya tgok gambar baby neh . . . ada iras mira ckiet2 kan . . . hik3 . . 
hmm . . .
oke3 . . . Mira duk kat kampus neh pun x terasa kata dah dekat sebulan x balik rumah . . .
Rasa macam baru seminggu lepas balik . . .
Hahahahahaha . . 
adat la kan mengaji kat tempat orang . . .
Tak sabarnyeee nak balik rumah . . 
Kali neh first time travel sorang2 naek bas jauh2 . . .
Sebelum neh paling jauh pun ALOR SETAR ja . . .
hahaha .. . 

Oke . Setakat neh dulu . . . 
Mira baru je abis kelas neh . . . 
Nak g basuh baju . .  Karang banyak susah plak . . .
Jaga diri , jaga hati , jaga mata di bulan mulia ini . . . ^^ 
Tata
Luv ya . . 
Mira

Jum Like banyak 2 . . hehe ^^

No comments: