Wednesday, 27 June 2012

Aku Anak Kampung



Baru-baru korang semua pun tahu yang industri hiburan tanah air kita hot dengan lagu 
Jimmy Palikat . 
Pastu One Nation Emcees memberi nafas baru kepada lagu tu . 
Jadilah . One Nation Emcees featuring Jimmy Palikat . 
Ditambah dengan rap , menjadikan lagu ni lebih sedap didengar oleh remaja yang mengikut trend . 
Walaupun begitu , ada jugak pihak yang kurang suka dengan lagu Anak Kampung yang diberi nafas baru tu . 
Diorang berpendapat yang versi lama lagu Anak Kampung lebih selesa menjadi halwa telinga .
Okay  . Up to you la kan .
Itu semua hak masing-masing . Hak individu .  
Bagi Mira dua2 versi lagu neh best didengar . 
Korang pilih yang mana ? 
Atau mungkin lebih tertarik dengan versi kelantan punya ?
Jom kita usha video kat bawah neh . . 

1 - Lagu asal sebelum digubah . .  


Okay we'll see . . .
2 - Lagu yang featuring dengan ONE


Okay . . Apa pun pilihan korang . Itu HAK masing-masing . .
Mira bukan ANAK KAMPUNG tapi ANAK PULAU  . .
Pulau apa ? 
Pulau Lagenda 7 keturunan . .. 
Pulau Mahsuri .  Pulau Langkawi .. 
Haha . .
Oke larr . . Mira berhenti sini dulu . .  
Teruskan membaca entry yang Mira bwt . .  
Korang support saya ,  saya sayang korang . . 
Tata . ^^ 
Luv ya . . . 
Mira

Jum Like banyak 2 . . hehe ^^

No comments: