Sunday, 15 April 2012

Ku Ingin Kamu by Romance



Hari neh Mira asa na post lirik lagu . . 
Sapa yang tgok cerita 'CINTA BUAT EMELDA' 
di slot Akasia TV3 tu mesti pernah dgaq lagu neh kan ? 
Oke . .  Tonight , Mira na share lirik lagu neh nan korg oke . . 
Yang x pernah kenai lagu neh jum usha youtube neh dulu . . 
Chill larh . . 


Ku Ingin Kamu 

Demi semua yang aku jalani bersamamu 
Ku ingin kau jadi milikku 
Ku ingin kau di sampingku 
Tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta 
Dan hanya dirimu yang bisa 
Membawa surga dalam hatiku 

Ku ingin engkau menjadi milikku 
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku 
Dan aku kan berjanji 
Hanya kau lah yang ku sayangi 
Ku akan setia di sini 
Menemani

Setuhanmu 
Bagai tangan sang dewi cinta 
Yang berhiaskan bunga asmara 
Dan membuat ku tak kuasa 

Ku ingin engkau menjadi milikku 
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku 
Dan aku kan berjanji 
Hanya kau lah yang ku sayangi 
Ku akan setia di sini 
Menemani

Di setiap alir darahku 
Tersimpan di hati kecilku 
Bahawa dirimu terindah untukku 

Ku ingin engkau menjadi milikku 
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku 
Dan aku kan berjanji 
Hanya kau lah yang ku sayangi 
Ku akan setia di sini 
Menemani

Selama ku bisa bertahan 
Selama ku bisa bernafas 
Selama Tuhan mengizinkan 
Ku ingin selalu menjagamu 
Ku ingin selalu menjagamu 
Ku ingin selalu menjagamu 
Ku ingin selalu menjagamu 

Selama ku bisa bertahan 
Selama ku bisa bernafas 


********
okeh . .  settle for this entry . . 
Mira harap Mira boleh slalu update blog neh . . 
Lpas neh mungkin lebih sibuk bila Mira da start sambung study . .
Doakan kejayaan Mira oke . . 

Luv ya . . .
Mira 

Jum Like banyak 2 . . hehe ^^

No comments: