Saturday, 19 November 2011

Cakap Nan Bulan


Woit ! Woit !
Haha
Dewr ! Mira cakap nan bulan ? 
Bia betui ? 

Haa ! Tu yg korg ta taw .  Mira ckap nan bulan woh td . .
Na taw mira ckap pa ?
Demi korg Mira repeat neh . 



'Dear Bulan , ,
Sungguh jauh kau di angkasaraya . .
Ku rindu dirinya bulan . .
Tolong lah aku . .
Aku x berdaya menhan rindu tersemat di dada ini bulan .
Sungguh aku cinta padanya . 
Meskipun dy x tawu perasaan ny bulan . 
Ko janji yer bulan jgn gtaw kt dy . 
Kdg2 aku tertanya sniri 
kenapa bukan aku yg bersamanya ?
Kenapa mesti dy . ?
Akhirnya ku ketemu jawapannya bulan . 
Dah ea bulan ea . .
Mira da ckup meqapu kt anx da . .
Simpan rasia kita taw bulan . .
Tata . .'

Hah! puas kan ? haha
Actuali Mira x taw na bwt pa td so Mira cakap la dgn bulan . . .
Now before chow from here Mira na share stu lagu Bruno Mars favourite Mira . .
'Talking To The Moon'
Best woo lagu ny . . Siyez cakap . ! 
Sbelom tu pause dulu lagu kt belog ny . . 
>law ad lagu la<
Chill ~ ~ ~ Chill



Da dgaq da an . . 
K nah ! Mira chow dulu . .
Tata . .


Luv ya . . . 
Mira

Jum Like banyak 2 . . hehe ^^

No comments: