Thursday, 7 July 2011

Kisah Hati.....

Salam.... Mira na nak share lgu ny nan korg sume.... Mira mnat sgat lgu ny coz lgu ny na mcm nan kisah hati Mira jgk..... huhu.... Kisah nan cpe..? Sume tu ta penting anymore.... Bia la dy jd knagan Mira yg tsmpan kemas dalam hati ny..... Da bez....!


Kisah Hati....


Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini… di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya....

tataw nyanyi...? see da video larr... haha....

waahh.... I'm so feel...... teqasa taw dak..... haha....
Meskipun hadirmu hanya seketika biarlah kenangan itu milik kita bersama.... Meski ku tahu dirimu bukan untukku namun aku redha dengan ketentuan-Nya.... Kerna.... setiap kejadian itu psti ad hikmahnya.....


Luv ya..
Mira 


Jum Like banyak 2 . . hehe ^^

No comments: